Pomoc

Spis treści

Zamówienia

Dlaczego warto kupować w Enduro24.pl?

Enduro24.pl to jeden z nielicznych sklepów gdzie znajdziesz części, ubrania i akcesoria przeznaczone wyłącznie do motocykli cross, enduro i quadów. Istniejemy na rynku od już od ponad 10 lat dzięki czemu zdobyliśmy status lidera branży. Dzięki zawężone specjalizacji masz do czynienia z jednymi z największych specjalistów w tej dziedzinie.

Czy konieczne jest zakładanie konta podczas dokonywania zakupów?

Nie musisz tego robić, ale gorąco Cię do tego zachęcamy! Podczas dokonywania kolejnych zakupów wystarczy, że podasz tylko swój login i hasło, dzięki czemu zakupy staną się dla jeszcze szybsze. Dodatkowo zyskujesz dostęp do specjalnych ofert promocyjnych! Sam widzisz, że warto.

Jesteś zainteresowany zakupem produktu, ale nie ma Twojego rozmiaru lub koloru.

Żaden problem! Wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Możesz to zrobić za pośrednictwem telefonu, maila, Facebooka – jak Ci wygodnie! Dołożymy wszelkich starań, żeby taki towar dla Ciebie sprowadzić.

Zamówiony przeze mnie produkt nie jest dostępny. Co mogę zrobić?

Jeśli zdarzy się, że zapłacisz za produkt, który już jest niedostępny (choć jest to raczej rzadkość), skontaktujemy się z Tobą przez e-mail. Będziesz mieć wtedy możliwość: wybrania innego produktu, zwrócenia się do nas prośbą o wybranie innego produktu dla Ciebie lub otrzymania zwrotu wpłaconych pieniędzy. Jeśli wybrany przez Ciebie produkt będzie droższy, otrzymasz od nas e-mail z prośbą o wpłatę różnicy. Po zaksięgowaniu wpłaty wyślemy do Ciebie przesyłkę. Jeśli wybrany przez Ciebie produkt będzie tańszy, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu różnicy.

Czy mogę modyfikować zamówienie?

Oczywiście, możesz to zrobić do momentu wysyłki. Najlepiej zrobić to za pośrednictwem swojego konta w Enduro24.pl, gdzie masz dostęp do pełnej historii zamówień. Pamiętaj, że przez modyfikację zamówienia jego realizacja może się opóźnić.

 

Dostawy I Zwroty

W jaki sposób produkt zostanie do mnie dostarczony?

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Kuriera InPost i Paczkomatów. Możesz również wpaść do Nas i odebrać produkt osobiście! Chętnie Cię poznamy! J Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki znajdziesz tutaj

Nie otrzymałem jeszcze mojego zamówienia? Co mogę zrobić?

Zawsze będziemy Cię informować o nawet drobnych opóźnieniach w realizacjo Twojego zamówienia. Za każdym razem, kiedy paczka opuszcza nasz sklep otrzymujesz od nas wiadomość e-mail z numerem przesyłki i informacją kiedy możesz się jej u siebie spodziewać. Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości, skontaktuj się z nami pisząc na sklep@enduro24.pl, spróbujemy ustalić co się dzieje

O której godzinie przyjdzie moja paczka?

Kurierzy InPost dostarczają nasze przesyłki przeważnie do godziny 16. Jeśli chcesz poznać dokładną godzinę, zadzwoń pod numer 801 400 100 lub 722 444 000, konsultanci InPost podadzą CI więcej szczegółów.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Spokojnie! Takie sytuacje się zdarzają. Jeśłi kurier nie zastanie Cię w domu, zostawi Ci awizo na którym będą umieszczone wszystkie informacje dzięki, którym będziesz mógł ponowić dostawę w wygodnym dla Ciebie terminie.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu najwygodniej dokonasz za pomocą naszej aplikacji do zwrotów, dostępnej po zalogowaniu się w panelu sklepu. Przesyłkę wraz z podpisanym formularzem zwrotu (tutaj) wyślij na adres Enduro24.pl, ul. Stalmacha 7, 41-800 Zabrze

Czy otrzymaliście już mój zwrot?

Każdy zwrot potwierdzamy telefonicznie lub mailowo. Pieniądze powinny do Ciebie wrócić w ciągu 14 dni.

Czy mogę wymienić  zakupiony towar?

Mamy świadomość, że kupując przez internet nie masz okazji obejrzeć towaru z bliska. Mimo tego, że staramy się aby nasze opisy były tak szczegółowe jak tylko się da, to nie zawsze produkt spełnia Twoje oczekiwania. Pamiętaj, że zwracany towar musi być w nienagannym stanie.

Co mam zrobić, jeśli dostarczone artykuły są uszkodzone lub nie zgadzają się z tym co zamawiałem?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, wypełnij załączony formularz zwrotny i dołącz do przesyłki. Następnie skontaktuj się z nami, my wyślemy kuriera, który dostarczy nowy produkt i przy okazji odbierze stary.

Czy pokryję koszty przesyłki jeśli zwracam lub wymieniam dobry produkt?

Jeśli chcesz wymienić produkt lub rozmyśliłeś się i chcesz go zwrócić, to musisz ponieść koszty przesyłki.

Ile mam czasu, na zwrot/wymianę? 

Zakładając, ze będą one w idealnym stanie, akceptujemy zwroty do 14 dni od daty wysyłki.

Jakie są zasady zwrotów?

Najważniejsze, żeby zwracany produkt był w idealnym stanie, drugą sprawą jest podpisany formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj.

 

Opłaty

Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi  MasterCard, Maestro, Visa Electron oraz obsługujemy płatności masowe za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Oczywiście możesz wykonać tradycyjny przelew lub zapłacić przy odbiorze.

W jaki sposób mogę użyć mojego kodu promocyjnego?

Śledź uważnie nasz profil na Facebook i Instagramie co jakiś czas umieszczamy tam kody promocyjne, które można wykorzystać w określonym czasie. Jeśli nie chcesz przegapić żadnej z naszych promocji zapisz się do naszego Newslettera. Kod wpisz podczas składania zamówienia. Gdzie zamawiacie swoje produkty? Sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty, zamówione prosto od oficjalnych dystrybutorów. Jesteśmy autoryzowanym dilerem wszystkich marek które sprzedajemy.  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel